A bit sassy

Tror jag är lite kär i Knivlisa
Förutom hennes röst, blev så himla besviken första gången jag hörde den
Hade liksom en bild (röst) i huvudet av hur det skulle vara
Så där som när man har läst en bok som helst plötsligt blir film...
Men det börjar gå över känner jag
Hade lite abstinens besvär, hon har inte skrivit så mycket på ett tag känner jag
Så jag började läsa om bloggen igen från början
Fick mig att tänka på när jag skojade med tjejen som sommarjobbade i växeln

Slår numret ner till växeln och gör inte till min röst och frågar efter mig själv
Klart hon inte går på det, är ju så dålig på det, haha
Men ist så ber jag någon annan göra det.

Tjejen: Välkommen till xxxx
Han: Hej, jag söker (säger sitt eget namn)
Tjejen: Han sitter upptagen i telefon, går det bra att dröja
Han: Jadå, det går bra

Och sen följer denna underbara paus musiken som vi har

Efter ett tag

Tjejen: Hej igen, han sitter fortfarande upptagen, vill du fortsätta vänta eller vill du lämna ett meddelande
Han: Nej men jag fortsätter vänta tack

Haha vet inte riktigt hur det slutade... Han la väl på skulle jag tro

Avslöjade det hela på fikan
Ah det var en rolig dag!

Det började med att jag hade tråkigt och hittade en lista med hur man störade sig med folk på jobbet
Jag mailade listan till henne så hon borde ha fattat, men icke=)

Men ingen fara, vi är väldigt bra vänner idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0