...

Fan vad dålig jag är på att blogga
som om jag skulle ha något bättre för mig...
Gör om gör rätt!!!


För övrigt så är jag jävligt förbannad idag, var så arg att jag inte kunnat sova.
Så när mamma skulle säga hejdå till mig imorse, så skrek jag - JAG ÄR ARG

Från att i mina ögon varit en så underbart fantastisk människa, en sån vän som alla borde ha, så sjönk du jävligt lågt i mina ögon. Och du har inte ens gjort mig något...
Fast fastän jag är så arg och ledsen, så är jag framför allt besviken, det gör ont i hjärtat...

Choose your battles!
Har lärt mig att bara lägga ner energi på det som verkligen betyder något för dig, (folk snackar oerhört mycket skit, man kan inte bråka om allt), men detta tar all in energi.

I choose this battle! And I'll fight for all it's worth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0