PPV

Min kompis har varit på mediamark och inhandlat en projektor

Vår msn konversation blev helt plötsligt intressant när han sa att han skrev till mig över hela väggen
Vilket fick mig att komma på den brillianta idén att jag kunde vara hans PPV
Så jag ska bara leta upp min cam, så kan min nya buisness sätta igång
Lite som bio blir det tror jag
Han var t.om. villig att betala mig 69kr/gång
Var tydligen standard pris på PPV

Så nu ska jag börja öva lite repliker till några filmer/serier

Later!

Undrar fortfarande varför där 5:an borde vara på min tv så är det någon kyrkligkanal, och jag som inte ens är medlem i kyrkan... Och hur fick kyrkan en egen kanal? Spooky!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0