Here we go again

Kunde inte låta bli
Att ge nytt liv till min gamla blogg, tror allt skit runt den har försvunnit så jag kan använda den igen=)
Som min gamla vän skrev på FB igår "Jag älskar att läsa bloggar" ah det är underbart
Min absoluta favorit är knivlisa, har ni missat hennes blogg så skynda genast in och läs!!!
(då länkningen inte vill fungera... och jag inte orkar sitta och klydda, så kopiera och klistra in, det är värt det, lovar, knivlisa.se)


Funderar på om blogga inte är ett bra sätt att ha lite själv terapi...
Skriva av sig lite...

Time will tell

Ibland undrar jag varför livet behöver vara så svårt
Varför faller man (läs. jag) alltid för fel personer
Vi får väl se hur vi kan sköta detta på ett snyggt sätt, utan att någon blir sårad, ledsen, arg...

Slutade tidigt idag och mötte upp babe i stan, blev lite titt i affärer och en fika. Mys!
Var länge sen vi sågs

Nu ska det städas rejält här hemma och sen ikväll är det dags för Greys anatomy
Sen ska jag sova gott och hoppas på en fin morgon!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0